Medewerker Finance & Control

Wil jij met jouw ijzersterke financiële skills ons succes vergroten? Ben jij ambitieus, nieuwsgierig en gedreven om alles uit de financiële middelen te halen? Kunnen wij op jou rekenen? Lees dan nog even verder en laten we onze krachten bundelen en er een succes van maken!

Wat ga je doen?

Je verzorgt, samen met twee collega’s, voor twee bedrijven de gehele financiële administratie. Je doet dit in teamverband, maar jij zult de eindverantwoordelijkheid dragen. Je verzorgt de periodieke rapportages en de bedrijfsverzekeringen. Daarnaast speel je een belangrijke rol in ons kernteam, door directie en management te informeren en te adviseren op het gebied van Finance & Control.

Wie ben jij?

  • Je hebt een hands-on mentaliteit, voelt je prettig in een team, werkt goed samen en je zorgt voor een goede coördinatie, werksfeer en communicatie in het team;
  • Je hebt kennis van Microsoft Office, Excel kent geen geheimen meer voor jou en je bent snel in te werken op het gebied van ondersteunende software;
  • Je vindt het leuk om processen te verbeteren en KPI’s te verankeren;
  • Je bent accuraat, acteert proactief en adviseert overtuigend;
  • Je adviseert directie en management op het gebied van beheer van de autovloot;
  • Je adviseert op het gebied van kwaliteit en kostenbesparing;
  • Je kent de ins en outs binnen de financiële wereld en communiceert professioneel met directie, management, accountants, bank en verzekeraars;
  • Iemand met een natuurlijke drive om directie en management op een verantwoorde en innovatieve manier te ondersteunen en te adviseren voor een (financieel) gezonde organisatie;

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige en uitdagende functie waar wij bij aanvang uitgaan van een werkweek van 24 uur;
  • Een ambitieus bedrijf met ondernemerschap, passie voor de zorg en veel innovatie;
  • Een goed salaris om je schoorsteen van te laten branden;
  • Passende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel eigen inbreng en volop ruimte voor persoonlijke en vaktechnische ontwikkeling;
  • Een slagvaardig jong denkende directie die innovatief denkt en veel vrijheid biedt voor co-creatie, verbeteringen en verbeterslagen met als doel een professionele en goedlopende afdeling Finance & Control binnen de organisatie te creëren;
  • Een zeer sociale werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan en successen ‘verplicht’ gevierd worden!

Wie zijn wij?

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een open steunpunt met als specialiteit woonzorgtechnologie en ICT; die ingezet worden voor een effectiever en efficiënter zorgproces. De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus blijven houden op de zorg en zorgbehoevenden. Wij nemen daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg!

Waar kun je solliciteren?

Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Wij zijn ook oprecht benieuwd naar jou! Trigger ons met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl.

Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht en zullen aangeboden kandidaten dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.

  • Leuk dat je gaat solliciteren bij ons. Nog beter als je onze nieuwe collega zou worden! Mocht dit nou uiteindelijk niet zo zijn voor deze vacature dan ontstaan er wellicht nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Daarom willen we graag je gegevens bewaren zodat we weer contact kunnen opnemen. Is dat oké?
  • Wil je dit liever niet dan respecteren we uiteraard je privacy. We zullen jouw gegevens dan direct na afronding van de sollicitatieprocedure netjes verwijderen.