Medewerker Finance & Control (locatie Brummen)

Wil jij met jouw ijzersterke financiële skills ons succes vergroten? Ben jij ambitieus, nieuwsgierig en gedreven om alles uit de financiële middelen te halen? Kunnen wij op jou rekenen? Lees dan nog even verder en laten we onze krachten bundelen en er een succes van maken! 

Wat ga je doen?

Je verzorgt, in teamverband met nog twee collega’s, voor twee bedrijven de gehele financiële procesadministratie. Hieronder vallen o.a. ook de periodieke rapportages en de bedrijfsverzekeringen. Je informeert directie en management en adviseert hen op het gebied van Finance & Control. Je werkt direct samen met de directeur en je krijgt de ruimte om een professionele vooruitstrevende financiële afdeling met daarbij behorende processen op te zetten. Hierbij wordt out-of-the-box thinking sterk op prijs gesteld. Je ontwerpt samen met de directie een financieel strategisch plan en brengt deze in uitvoer.  

Je staat er echter niet alleen in, na een inwerktraject binnen ons bedrijf zal de directeur alsmede de operationeel manager met je gaan sparren en er voor je zijn als mentoren. Verder zijn er ook coaching-mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, met als doel het maximale uit je talenten te kunnen te halen. 

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een hbo-diploma of rondt de opleiding binnenkort af;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, voelt je prettig in een team, werkt goed samen en je zorgt gezamenlijk voor een goede coördinatie, werksfeer en communicatie in het team;
  • Je hebt een visie op de snel veranderende manier van digitale accountancy en modern beheer van financiële processen;
  • Je hebt ervaring in het gebruik van Bitcoin en Cryptocurrency en begrijpt de waarde van deze nieuwe asset class en mogelijke toepassingen binnen onze bedrijven;
  • Je beschikt over ruime kennis van Microsoft Office programma’s, waarbij Excel weinig geheimen meer voor jou heeft. Ook ben je snel in te werken op het gebied van ondersteunende software;
  • Je vindt het leuk om mee te denken over het verbeteren van processen en KPI’s;
  • je bent accuraat, acteert proactief en adviseert overtuigend;
  • Je denkt met de directie en het management mee op het gebied van beheer van de autovloot en op het gebied van kwaliteit en kostenbesparing in zijn algemeenheid;
  • Je zorgt ervoor dat je op de hoogte bent en blijft van de meest actuele ontwikkelingen binnen de financiële wereld;
  • Je gaat in gesprek met de diverse stakeholders, zowel intern als extern;
  • Je persoonlijkheid kun je samenvatten als iemand met ambitie en een natuurlijke drive om directie en management op een verantwoorde en innovatieve manier te ondersteunen en te adviseren voor een (financieel) gezonde organisatie;

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige en uitdagende functie waar wij bij aanvang uitgaan van een werkweek van 24 tot 32 uur;
  • Binnen deze functie is er volop ruimte voor groei in persoonlijke en vaktechnische ontwikkeling, maar ook in verantwoordelijkheden;
  • Een ambitieus bedrijf met ondernemerschap, passie voor de zorg en veel innovatie;
  • Een goed salaris om je schoorsteen van te laten roken;
  • Passende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een slagvaardig jong denkende directie die op een hoog niveau innovatief denkt en veel vrijheid biedt voor mentorschap, co-creatie, verbeteringen en verbeterslagen met als doel een professionele en goedlopende afdeling Finance & Control binnen de werkbedrijven te creëren;
  • Een leuke werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan en successen gevierd worden!

Wie zijn wij?

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een open steunpunt met als specialiteit woonzorgtechnologie en ICT; die ingezet worden voor een effectiever en efficiënter zorgproces. De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus blijven houden op de zorg en zorgbehoevenden. Wij nemen daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg! Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. werkt nauw samen met haar grote zus Van Breda B.V. Onder andere op het gebied van de administratie wordt er overkoepelend samengewerkt. Van Breda B.V. ontwikkelt, produceert en stelt woonzorgtechnologische (software)producten en systemen in bedrijf bij diverse zorgorganisaties door geheel Nederland. 

Waar kun je solliciteren?

Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Wij zijn ook oprecht benieuwd naar jou! Trigger ons met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl.

Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht en zullen aangeboden kandidaten dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • -

    Leuk dat je gaat solliciteren bij ons. Nog beter als je onze nieuwe collega zou worden! Mocht dit nou uiteindelijk niet zo zijn voor deze vacature dan ontstaan er wellicht nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Daarom willen we graag je gegevens bewaren zodat we weer contact kunnen opnemen. Is dat oké?
  • -

    Wil je dit liever niet dan respecteren we uiteraard je privacy. We zullen jouw gegevens dan direct na afronding van de sollicitatieprocedure netjes verwijderen.