1e lijn junior technisch medewerker

Wij zijn per direct op zoek naar een gedreven collega die ons team komt versterken.

Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het juist te woord staan van onze klanten. Het betreft hierbij meldingen van storingen en mutaties aan onze systemen. Je verzorgt de aanname van deze meldingen en indien mogelijk los je deze meldingen zelf op. Mocht de storing te complex zijn dan kun je de klant doorverbinden met een 2e lijns helpdeskmedewerker. Naast het telefonisch te woord staan van klanten zorg jij voor het dagelijkse netwerkbeheer van onze klanten en houd jij je bezig met het plannen van het onderhoud en de dagelijkse ritten van de monteurs, ook verstrek je de noodzakelijke rapportages.

Competenties die bij je horen zijn onder andere: leergierig, communicatief vaardig, analytisch denkvermogen, stressbestendig, relatie- en klantgericht. Je bent representatief en kunt zelfstandig functioneren in een team.

Heb jij een enthousiaste houding en doorzettingsvermogen? En voldoe je aan onderstaande:

  • een afgeronde MBO opleiding niveau 3 of 4 in de ICT
  • basis netwerk kennis CCNA;
  • kennis van standaard software pakketten en Microsoft besturingssystemen;
  • kennis van Windows/Linux gerelateerde applicaties;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • kennis van het Android platform, Wifi en videobewaking is een pre;
  • klantvriendelijke telefoonstem;
  • het kunnen geven van technische ondersteuning;
  • het kunnen vertalen van technische vraagstukken naar begrijpelijke taal;
  • representatief;
  • uitstekende communicatie vaardigheden in woord en geschrift;
  • initiatiefrijk en proactief.

Wat bieden wij jou?

  • een uitdagende baan, waarin je veel zelfstandigheid geniet;
  • ruimte voor persoonlijke, vaktechnische ontwikkeling en trainingen;
  • een uitstekende werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan;
  • een marktconform salaris;
  • onbeperkt gebruik van een online opleidingsplatform;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 20 vakantiedagen.

Wie zijn wij?

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een open steunpunt met als specialiteit woonzorgtechnologie en ICT; die ingezet worden voor een effectiever en efficiënter zorgproces. De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus blijven houden op de zorg en zorgbehoevenden. Wij nemen daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg! Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. werkt nauw samen met haar grote zus Van Breda B.V. Van Breda B.V. ontwikkelt, produceert en stelt woonzorgtechnologische (software)producten en systemen in bedrijf bij diverse zorgorganisaties door geheel Nederland. 

Waar kun je solliciteren?

Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Wij zijn ook oprecht benieuwd naar jou! Trigger ons met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl.

Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht en zullen aangeboden kandidaten dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • -

    Leuk dat je gaat solliciteren bij ons. Nog beter als je onze nieuwe collega zou worden! Mocht dit nou uiteindelijk niet zo zijn voor deze vacature dan ontstaan er wellicht nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Daarom willen we graag je gegevens bewaren zodat we weer contact kunnen opnemen. Is dat oké?
  • -

    Wil je dit liever niet dan respecteren we uiteraard je privacy. We zullen jouw gegevens dan direct na afronding van de sollicitatieprocedure netjes verwijderen.