PR Specialist (locatie Brummen)

Wil jij vanuit passie bouwen aan een herkenbare en uniforme online positionering? Ben jij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van (arbeidsmarkt-)communicatie, PR, Social Media en Marketing? Heb jij hier een duidelijke visie over? En streef jij door middel van de juiste aanpak voortdurend naar vooruitgang?  Lees dan snel verder, want wij nodigen je uit om met jouw ijzersterke communicatieve en creatieve skills ons team te komen versterken en ons succes te vergroten! 

Wat ga je doen? 

  • Je zorgt onder andere via digitale kanalen in nauwe samenwerking met de afdelingen Marketing en HR voor de uitvoer van overwegend communicatie- en marketingstrategieën en voor het wervingsproces van nieuwe medewerkers;
  • Je weet de aandacht van de doelgroep te trekken door ervoor te zorgen dat de organisatie in het oog springt;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het creëren en opbouwen van een herkenbare en uniforme online positionering van de organisatie en haar concepten; 
  • Je zorgt ervoor dat onze Employer Brand- en arbeidsmarktcommunicatie aansluit bij alle trends en ontwikkelingen in markt;
  • Je stelt blogs en nieuwsbrieven op en waarborgt de publicatie hiervan via e-mailmarketing en onze website;
  • Je denkt mee in het behalen van commerciële doelen; 
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het opzetten, uitvoeren, monitoren, analyseren en optimaliseren van gestructureerde on- en offline wervingscampagnes voor het werven en selecteren van talenten aan de hand van een Candidate Journey;
  • Je vertaalt de behoeften van de beoogde doelgroep(en) om te zorgen voor een goede match;
  • Je onderhoudt contacten met verschillende wervingskanalen (zoals scholen en jobboards); 
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het organiseren van beurzen/evenementen/arbeids- en stagemarkten.

Wie ben jij? 

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding in de richting van PR/Communicatie/Marketing (MBO niveau 4/HBO/WO);
  • Je voert het vak vanuit passie uit en je blijft voortdurend op de hoogte van hedendaagse trends en ontwikkelingen in de wereld van (arbeidsmarkt-)communicatie, PR, Social Media en Marketing; 
  • Je bent communicatief vaardig en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Je bent organisatorisch sterk, initiatiefrijk (een hands-on-mentaliteit), slagvaardig en je weet jouw werkzaamheden flexibel en stressbestendig uit te voeren;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en je weet jouw beschikbare tijd hierin goed te managen;
  • Je bent goed met Social Media op zakelijk niveau, waarbij LinkedIn geen geheimen voor je heeft;
  • Je hebt een creatieve invalshoek, oog voor detail en een sterk analytisch vermogen;
  • Je kunt je goed inleven in waar de behoeftes van de doelgroep(en) liggen; 
  • Je weet nieuwe software snel eigen te maken; 
  • Je hebt ervaring met de Adobe Creative Cloud-programma’s (o.a. Photoshop, Illustrator en InDesign).

Wat bieden wij jou? 

  • Een ambitieus bedrijf met ondernemerschap, passie voor de zorg, een eigen ontwikkelafdeling en veel innovatie;
  • Een zelfstandige en uitdagende functie op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een goed salaris om je schoorsteen van te laten roken;
  • Volop ruimte voor groei in persoonlijke en vaktechnische ontwikkeling, maar ook in verantwoordelijkheden;
  • Een slagvaardig jong denkende directie die op een hoog niveau innovatief denkt en veel vrijheid biedt voor mentorschap, co-creatie, verbeteringen en verbeterslagen;
  • Een zeer sociale werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan en successen ‘verplicht’ gevierd worden!

Wie zijn wij?

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een open steunpunt met als specialiteiten woonzorgtechnologie en ICT; die ingezet worden voor een effectiever en efficiënter zorgproces. De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus kunnen blijven houden op de zorg en zorgbehoevenden. Wij nemen daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg!  

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. werkt nauw samen met haar grote zus Van Breda B.V. Onder andere op het gebied van Marketing en HR wordt er overkoepelend samengewerkt. Van Breda B.V. ontwikkelt, produceert en stelt woonzorgtechnologische (software)producten en systemen in bedrijf bij diverse zorgorganisaties door geheel Nederland.  

Waar kan je solliciteren? 

Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een jonge organisatie die nog zichtbaarder mag worden in de markt, ze mag uit de schaduw van haar grote zus Van Breda B.V. treden. Ze verdient het om zelfstandig haar eigen netwerk en naamsbekendheid te krijgen. Ben jij degene die hiervoor kan zorgen?  

Trigger ons dan met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl. 

Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht. Aangeboden kandidaten zullen we dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.  

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • -

    Leuk dat je gaat solliciteren bij ons. Nog beter als je onze nieuwe collega zou worden! Mocht dit nou uiteindelijk niet zo zijn voor deze vacature dan ontstaan er wellicht nieuwe mogelijkheden in de toekomst. Daarom willen we graag je gegevens bewaren zodat we weer contact kunnen opnemen. Is dat oké?
  • -

    Wil je dit liever niet dan respecteren we uiteraard je privacy. We zullen jouw gegevens dan direct na afronding van de sollicitatieprocedure netjes verwijderen.