Ben jij de allround media & marketing specialist die binnenkort deel uitmaakt van onze brainstormsessies?
Wat ga je doen?
- Je zorgt onder andere via digitale kanalen voor de uitvoer van de visie van het bedrijf binnen het kader van de marketingvisie;
- Je weet de aandacht van de doelgroep te trekken door ervoor te zorgen dat de organisatie in het oog springt;
- Je weet exact de doelgroep van het bedrijf en weet dit creatief om te zetten in communicatieoplossingen en communicatie uitingen;
- Je bent medeverantwoordelijk voor het creëren en opbouwen van een herkenbare en uniforme online en offline positionering van de organisatie en haar concepten;
- Je zorgt ervoor dat onze communicatie aansluit bij de trends en ontwikkelingen in markt;
- Je denkt mee in het behalen van commerciële doelen;
- Je bent medeverantwoordelijk voor het opzetten, uitvoeren, monitoren, analyseren en optimaliseren van gestructureerde on- en offline campagnes.
Wie ben jij?
- Je beschikt over een afgeronde opleiding HBO Communicatie & Multimedia Design.
- Je voert het vak vanuit passie uit en je blijft voortdurend op de hoogte van hedendaagse trends en ontwikkelingen in de wereld van communicatie, social media en marketing;
- Je bent goed met Social Media op zakelijk niveau, waarbij LinkedIn geen geheimen voor je heeft;
- Kennis en ervaring met SEO;
- Je bent creatief met beelden en hebt ervaring met de Adobe Creative Cloud-programma’s (o.a. Photoshop, Illustrator en InDesign) of gelijkwaardige creatieve pakketten;
- Je bent communicatief vaardig, creatief in het verwerken van teksten en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
- Je bent organisatorisch sterk, initiatiefrijk (een hands-on-mentaliteit), slagvaardig en je weet jouw werkzaamheden flexibel en stressbestendig uit te voeren;
- Je kunt goed prioriteiten stellen en je weet jouw beschikbare tijd hierin goed te managen;
- Je weet nieuwe software snel eigen te maken;
- Bij voorkeur heb je affiniteit met maken van (audio) visuele content;
- Je weet goed wat je hoofdtaken zijn en goed je tijd en grenzen te bewaken;
- Je hebt een creatieve invalshoek, oog voor detail en een sterk analytisch vermogen;
- Je kunt je goed inleven in waar de behoeftes van de doelgroep(en) liggen.
Wat bieden wij jou?
- Een ambitieuze bedrijvengroep met ondernemerschap, passie voor de zorg, een eigen ontwikkelafdeling en veel innovatie;
- Een zelfstandige en uitdagende functie op basis van een fulltime dienstverband;
- Een salaris van tussen € 2.300 - 3.300 bruto, op basis van ervaring en geschiktheid;
- Volop ruimte voor groei in persoonlijke en vaktechnische ontwikkeling, maar ook in verantwoordelijkheden;
- Een slagvaardig jongdenkende directie die op een hoog niveau innovatief denkt en veel vrijheid biedt voor mentorschap, co-creatie, verbeteringen en verbeterslagen;
- Een professionele werksfeer waar werk en humor hand in hand gaan;
- Hoofdzakelijk zul je werken op onze locatie in Brummen en zo nodig in Arnhem.
Wie zijn wij?
Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is samen met dochterbedrijf Van Breda B.V. onderdeel van Zorginnovatie B.V. en heeft als missie om zorginstellingen/bedrijven te helpen ontwikkelen en ondersteunen, zodat er meer tijd is voor warme zorg.
Vanuit deze bedrijven willen wij ons profileren door het opzetten van een modern digitale Media- en Marketingafdeling die meehelpt aan het bereiken van deze missie.
Waar kun je solliciteren?
Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Wij zijn ook oprecht benieuwd naar jou! Trigger ons met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl.
Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht. Aangeboden kandidaten zullen we dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.