Want wij zijn op zoek naar jou!
Functieomschrijving
Als Backoffice medewerker ben je onder andere verantwoordelijk voor:
- je ondersteunt de 1e en 2e lijn helpdeskmedewerkers in het administratieve proces;
- je verzorgt en bewaakt de diverse rapportages van de afdeling;
- je controleert en bewaakt de urenregistratie van de medewerkers;
- je beheert de diverse service- en onderhoudscontracten en plant collega’s voor het uitvoeren van het onderhoud in;
- je bereidt de facturatie voor;
- je stelt prijsindicaties op en handelt deze af;
- je bewaakt en behandelt de correspondentie op de afdeling, waaronder de mail;
- je beheert en communiceert de KTO’s en de documenten op een online gedeelde omgeving.
Jij herkent jezelf in onderstaande punten:
- je bent een geboren teamplayer en je voelt mensen aan;
- je bent zeer geduldig, klantgericht en hebt een hands-on mentaliteit;
- je hebt interesse of raakvlakken met techniek, ICT en/of zorg;
- door jouw gevoel voor prioriteit en je gestructureerde manier van denken en handelen, werk je je taken allemaal tijdig en op een professionele manier af;
- je bent assertief en innovatief;
- flexibiliteit, stressbestendig en accuratesse zijn jouw kerncompetenties;
- je denkt graag mee in de verbetering van processen en voert deze mede uit;
- je bent in het bezit van uitstekende PC-vaardigheden; wij werken met het Office 365 pakket, Jira Servicemanagement en SAP Business One. Wanneer je deze pakketten kent is dit zeker een pre, anders zul je in staat moeten zijn je ze snel eigen te kunnen maken;
- je hebt zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden en bent in staat op diverse niveaus transparant te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk;
- je hebt geen bezwaar tegen het aanvragen van een VOG.
Wie zijn wij?
Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. is een open steunpunt met als specialiteiten woonzorgtechnologie en ICT; die ingezet worden voor een effectiever en efficiënter zorgproces. De zorgsector maakt steeds meer gebruik van technische ondersteuning, waarbij het van groot belang is dat zorgverleners voortdurend focus kunnen blijven behouden op de zorg en zorgbehoevenden. Wij nemen daarom graag een deel of de gehele technische taken over en ontzorgen daarbij de zorg!
Steunpunt Woonzorgtechnologie B.V. werkt nauw samen met haar grote zus Van Breda B.V. Onder andere op het gebied van Serviceverlening wordt er overkoepelend samengewerkt. Van Breda B.V. ontwikkelt, produceert en stelt woonzorgtechnologische (software)producten en systemen in bedrijf bij diverse zorgorganisaties door geheel Nederland.
Wij bieden je:
- een fulltime functie;
- een marktconform salaris;
- een laptop;
- een zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng en volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
- 20 vakantiedagen per kalenderjaar;
- een fijne werksfeer, met korte lijnen, waar werk en humor hand in hand gaan!
Waar kan je solliciteren?
Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Wij zijn ook oprecht benieuwd naar jou! Trigger ons met jouw CV & motivatie en solliciteer via onderstaande button. Dan beloven we je zo spoedig mogelijk persoonlijk te contacten. Meer info of vragen? Neem gerust contact op met onze collega Petra van HR via vacature@steunpuntwzt.nl.
Solliciteer je niet direct en wil je een kandidaat aanbieden? Leuk dat je aan ons denkt. We gaan echter vooralsnog uit van onze eigen wervingskracht. Aangeboden kandidaten zullen we dan ook als een welkome tip beschouwen en graag zelf in procedure nemen. Dank je wel.