Onze Diensten

Hoe gaan wij te werk?

Wij gaan met u om de tafel zitten om zo inzicht te krijgen wat uw wensen en eisen zijn. Hoe wilt u dat wij uw klanten te woord staan? Wij stellen samen een SLA (Service Level Agreement) op en handelen alle telefoontjes af binnen de afgesproken tijd. Samen met u spreken we af wat de prestatie-indicatoren en kwaliteitseisen zijn om zo een effectieve samenwerking aan te kunnen gaan. Onze diensten bestaan uit:

- SPoC (Single Point of Contact)

Het Steunpunt WZT wordt voor u het aanspreekpunt voor vragen over alle installaties en overige technische zaken binnen uw organisatie. Hierin fungeren wij als regiehouder en zorgen conform de gemaakte afspraken uit het SLA dat wij diverse partijen aansturen binnen uw verwachtingen met externen. U ontvangt hiervan elke maand een overzicht. Op deze manier ontzorgen wij u van technische rompslomp zodat u uw tijd kunt besteden aan de zorgbehoevende.

- Klantenportaal

Bij deze dienst krijgt u toegang tot een persoonlijk klantenportaal, waarmee u en uw medewerkers inzicht krijgen in uw lopende zaken. Hierbij moet u denken aan een weergave van de huidige status van de meldingen, uw afgesloten contract en overeengekomen SLA. Tevens heeft u inzage in uw lopende kosten. Hierin heeft u ook de mogelijkheid om alle informatie te splitsen per locatie voor een specifieker beeld, kunt u zelf personeel aan- en afmelden en kunt u alle instellingen en rechten per gebruiker aanpassen naar uw wens. Dit portaal is voorzien van een livechat waarmee u tijdens kantooruren direct in contact komt met onze Woonzorgtechnologie Professionals.

- Periodiek service rapport

U ontvangt periodiek van ons een rapport van de gemaakte meldingen per locatie van de afgelopen periode. In dit rapport staan adviezen of aandachtspunten per locatie voor het analyseren en reduceren van meldingen in de toekomst. Op deze manier werken wij samen naar een effectievere samenwerking met als achterliggende gedachte dat uw klanttevredenheid en beleving stijgt.

- Detachering/tijdelijk inlenen

Naast dat wij werkzaamheden kunnen uitvoeren op afstand, kunnen wij ook bij u op locatie komen. Leen tijdelijk één of meerdere werknemers in om snel over deskundig technisch personeel te kunnen beschikken. Op deze manier kunt u wanneer het u uitkomt opschalen en eventueel later weer afschalen als daar behoefte aan is. Onze Technische Zorgprofessionals zijn minimaal MBO ICT4 CCNA gekwalificeerd en in bezit van vol VCA en VOG.

- Zorg & Techniek Consult

Een optimale dienstverlening? Laat u adviseren door één van onze Zorg & Techniek consultants. Zij zorgen ervoor dat de gehele dienstverlening van A tot Z op rolletjes loopt. Bovendien geven ze u altijd advies op maat en duiken ze diep in uw organisatie, waardoor wij u precies kunnen bieden waar u naar op zoek bent.

- Webchat

Heeft u een live chat functie via uw website, maar heeft u geen tijd om uw klanten te woord te staan? Wij pakken dit graag voor u op. Tijdens een intake stemmen we het één en ander met u af zodat wij uw klanten op een juiste manier te woord kunnen staan.

Een stijging van uw klanttevredenheid en klantbeleving

Het Steunpunt Woonzorgtechnologie lost meer dan 95% van de meldingen op afstand op. Hiermee stijgt uw klanttevredenheid en klantbeleving. Naast het afhandelen van uw meldingen kunnen meerdere diensten opgenomen worden in het SLA. Op deze manier ontzorgen wij u zoveel mogelijk op het gebied van Zorg & Techniek.

Meer weten over onze diensten?

Wilt u ook gebruikmaken van onze diensten of heeft u behoefte aan meer informatie? Vraag dan via onderstaande module een afspraak aan en wij gaan graag met u in gesprek om de vele mogelijkheden te bespreken.

Interesse? Vraag een afspraak aan

oktober 2019
madiwodovr
301234
7891011
1415161718
2122232425
282930311

Contact informatie

Thanh-Nguyen-transparant-150x150

Wij helpen u graag!