Het Steunpunt Woonzorgtechnologie wil door middel van slimme samenwerkingen mede de kwaliteit in de zorg verbeteren. Het steunpunt biedt een effectieve ondersteuning tussen mens en techniek waarbij het oplossen van technische problemen en het samenwerken centraal staan om de kwaliteit te verhogen en uw medewerkers te ontzorgen door te fungeren als het aanspreekpunt van alle partijen om de regie te houden.
Het Steunpunt Woonzorgtechnologie biedt een oplossing voor bedrijven en organisaties die werkzaam in de zorg en techniek en niet zitten te wachten op technische problemen, de kostenpost van service & support en alle meldingen snel maar goed opgelost wil hebben waarbij de uitkomsten inzichtelijk zijn.
U kunt met ons in contact komen door een afspraak in te plannen, het contactformulier in te vullen met uw vraag of telefonisch contact met ons opnemen door het volgende nummer te bellen: 0575 568 108.
Voordat er begonnen wordt aan een implementatietraject is er persoonlijk en vrijblijvend contact om te zorgen voor de juiste afstemming van wensen en behoeften. Een globaal overzicht van het implementatietraject kunt u vinden op onze hoofdpagina.
Iedere klant krijgt een portaal waarin alle gegevens en resultaten van uw contract weergeven worden door middel van een dashboard.
De algemene voorwaarden vindt u onder aan deze pagina of door hier te klikken.
De privacyverklaring vindt u onder aan deze pagina of door hier te klikken.